Wednesday 3 June 2009

Suami Nakal Masuk Lokap

Oleh Mohd Jamilul Anbia Md Denin
anbia@hmetro.com.my



err.. sory ntok image yang tak seswai ntok tontonan umum.. sekadar hiasan




KUALA LUMPUR: Tidak tahan dengan perangai miang suami sering menghendap dan mencabul pembantu rumah, seorang wanita nekad mengambil tindakan mengheret amah berkenaan ke balai polis.

Tindakan wanita berusia awal 40-an terbabit menyebabkan suaminya diberkas polis sebelum meringkuk dalam lokap susulan laporan dibuat amah terbabit, Jumaat lalu.

Lelaki terbabit turut mempunyai hobi menjijikkan iaitu gemar menunjukkan aksi lucah di hadapan pembantu rumahnya dan menayangkan filem lucah sewaktu isteri dan anak tiada di rumah.

Sumber polis berkata, sikap nakal lelaki berusia 40-an itu bermula sejak pembantu rumah berusia 22 tahun itu bekerja dengan pasangan suami isteri terbabit, Ogos tahun lalu.
Dia kemudian sering mencari peluang melakukan gangguan seksual terhadap pembantu rumah terbabit yang dianggapnya sebagai sasaran mudah.
Sumber polis itu menyatakan amah berkenaan yang tidak tahan dengan penderitaannya mengadu kepada saudaranya sebelum sampai ke pengetahuan isteri majikannya itu.

“Isteri suspek yang bekerja sebagai ejen hartanah berang dengan perbuatan suaminya selepas mendengar sendiri pengakuan mangsa. Dia membawa gadis itu membuat laporan di Balai Polis Puchong di sini, Jumaat lalu,” katanya.

Susulan laporan itu, polis menahan lelaki berkenaan pada jam 9.50 malam semalam.

Suspek yang ditahan reman kini disiasat mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan kerana kesalahan mencabul kehormatan yang boleh dihukum penjara maksimum 10 tahun atau denda atau sebatan atau kedua-duanya, jika sabit kesalahan.

No comments:

Post a Comment